onsdag 3 november 2010

ragga järnet

Medan farfar går ut och plockar sin kvällsallad (tar sig en rök) måste jag bara lite lätt påminna er kära norrköpingsbor om den 12 november. Då kommer Marcus och Wayne tillsammans med Mats att klockan 19:30 stå på Lilla Teaterns scen och köra sin poetiska rockshow som innehåller massa humor, härlig musik och tänkvärda kåserier främst ur Marcus senaste bok Att leva och dö som Joe Strummer. Det kommer bli en superskön kväll på alla sätt vilken ni inte vill missa. Believe you me.
Så gör nu som det fina folket i Umeå innan er gjorde -boka eller köp biljetter! Bums.
På Ticnet tex.
Jag har tagit på mig att hjälpa arrangören med marknadsföringen lite eftersom jag så gärna vill att det på hemmalplan ska komma massor av folk. Så snälla hjälp mig nu kära hemmaplan :-D



Shit.
Det här påminner plötsligt om mitt gamla yrkesliv.
Ragga folk till evenemang.
Smaskens.
Gillar smaken av det.
Så mycket att jag gör det igen:
Köp biljetter Norrköping!

God natt och puss på pannan.
Nu håller jag tummarna uppe för en bra natt för sötaste Mimmi. Milo iaf verkar ta igen för mången förlorad sovtimme redan nu och det gläder mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul uttryck "att plocka kvällssallad" när man ska ut och ta sig en rök! Aldrig hört förut
;-)
Hoppas det blir fullt med folk när Marcus och co kommer till Norrköping!
Ha en bra dag! //Maggan1

Alma sa...

Jag kommer absolut! Gud vad roligt!Köpte biljetten för länge sen :-)