måndag 24 november 2008

före knulla


I Norrköpingsligan har jag ett tag nu lämnat Marcus bakom mig och så såg jag idag till min glädje att jag tydligen ligger etta i en annan liga också, den över bloggar i kategorin humaniora och livsåskådning. Vet inte om jag egentligen hör hemma där men tanken var det från början och någonstans tycker jag nog ändå att jag kommer ramla över där igen en vacker dag. Det är ju inte någon tävling det här, men vadå, det är kul att leda, framförallt när man gör det före Knulla. Tror ju iofs inte att min ledning kommer vara länge, men jag njuter så länge den gör det.

7 kommentarer:

Madde (maddepladder) sa...

Ja jäklar va mycket besökare du har! Du hör hemma på toppen. =)

Kram

Anonym sa...

Hej Jonna!
Vad glà man blir att se veckorna ticka ner för Minis ankomst. Vecka 28, en bit kvar till 40 men snart v 30! Bra jobbat! Hejar på er.
/Malmöit

Anonym sa...

Glad för din skull, att det är en bra dag i dag. Och glad när jag läser om Marcus stolta dag.
Hälsa grattis från Ester som brukar läsa hans blogg.

Anonym sa...

Hej Jonna !!

Klart de går bra o även om Mini skulle komma lite tidigare är det ju ok ändå , det viktigaste är ju att du håller dej frisk o är rädd om dej .
Sicken härlig bild du har från ditt fönster , du behöver inte vara orolig över snön tror jag det ska bli 8 plus på onsdag o det skulle stanna kvar en längre period .

Kramar från ÅSE

Anonym sa...

Hej!

Nu har du ju kommit långt. Och kommer du så långt som hela 34 veckor så är det lugnt. Och isf är det ju "bara" 7 veckor kvar nu...

Från en som fött barn i v 35+3.

All lycka!

Gunilla sa...

Jag gick också dit för att kolla och såg att jag låg på nummer 13. Ganska kul, 13 är mitt lyckonummer.
Ha en bra tisdag!
Kram Gunilla

Anonym sa...

jag är grymt stolt över att vara i närheten av din blogg på listan! Varför är det så bra att vara före mig? Hatar du min blogg? Jag älskar din!